Dobre szkolenie ma wzbogacić doświadczenie, wprowadzić nową wiedzę i umiejętności do organizacji. Może rozpocząć lub wspierać zmianę. Zwiększyć potencjał, wzmocnić kompetencje, oddziaływać na postawy. Ma przynosić korzyść Klientowi, choć niekonieczne od razu musi wprost przekładać się na zwiększenie obrotów.
Szkolenia, projekty rozwojowe dedykowane, szyte na miarę dla Klienta to obecnie standard. Projekt, który ma być skuteczny, wymaga przeprowadzenia analizy potrzeb szkoleniowych, określenia celów i prognozowanych rezultatów, sprecyzowania grupy docelowej, głębokiego badania otoczenia i potrzeb Klienta.
Stawiamy na rzetelne kompetencje prowadzących szkolenie, optymalne przygotowanie do szkolenia, otwartość, życzliwość i uśmiech. Słuchamy naszych Klientów i doradzamy im. Współpracujemy. Dzielimy się doświadczeniami i energią.
Każdy projekt to nowy świat do poznania i ubogacenia. Szkolenia, warsztaty i treningi prowadzimy od roku 2007. Nigdy nie proponujemy „gotowców” nie dostosowanych do potrzeb Klienta.
Ofertę kierujemy do firm różnej wielkości (od tych większych aż do mikrofirm), fundacji, stowarzyszeń, szkół i innych placówek edukacyjnych.
Specjalizujemy się w rozwoju kompetencji i umiejętności miękkich, psychologicznych.
Szkolimy na terenie całego kraju (często w siedzibie Klienta).
Dowiedz się więcej na temat:
Projekt szkoleniowy
+
Trenerzy, zespół
+
Szkolenia i warsztaty
+
Rozwój i doradztwo
+
Przykładowe obszary szkoleń:
Komunikacja (komunikacja pozytywna, komunikacja w zespole zadaniowym, komunikacja w organizacji, komunikacja bez agresji, komunikacja w procesie sprzedaży – okiem psychologa, komunikacja w konflikcie/kryzysie, elementy zarządzania komunikacją w projektach)
Jak mówić, aby inni słuchali, jak słuchać, aby mówili
Współpraca w zespołach zadaniowych (jak tworzyć zespół i skutecznie w nim współpracować)
Motywowanie – budowanie zaangażowania jednostki i zespołu (automotywacja, motywowanie współpracowników, podwładnych, zespołów zadaniowych)
Nowoczesne metody nauczania
Rozwiązywanie konfliktów, sytuacji trudnych, działanie w sytuacji trudnej
Mediacje, facylitacje
Dochodzenie do TAK, czyli sztuka negocjacji
Emocje – jak poprowadzić okręt tak podczas burzy, jak i ciszy
Zarządzanie emocjami w sytuacjach nowych i trudnych (sytuacji zmiany)
Asertywność jako postawa i sposób komunikacji
Rozwój kompetencji interpersonalnych – wyczulenie na otaczającą rzeczywistość
Warsztaty psychologiczne – doskonalenie wybranych umiejętności praktycznych (szkolenie prowadzone metodą warsztatu rozwojowego – mało teorii, dużo praktyki)
Stawianie granic w kontaktach międzyludzkich (zawodowych oraz osobistych)
Autoprezentacja – wystąpienia publiczne i przed kamerą
Wystąpienia publiczne – kanon i poradnik
Kreatywność, innowacyjność w biznesie, projekcie, zespole
Creative problem solving
Jakość – Twoja wartość w pracy
Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji (w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym)
Podstawy copywritingu, czyli sztuki pisania dobrych, trafnych przekazów reklamowych, ofert itp.
Doskonalenie umiejętności tworzenia tekstów pisanych
Kultura słowa w kontaktach z Klientem
Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów, przekonywania i dobierania trafnych argumentów
Pierwsza pomoc przedmedyczna (survival przedmedyczny)
Agresja – werbalna, fizyczna, jak sobie radzić z zagrożeniami/wrogością (tu możliwość także treningu fizycznego – wersja praktyczna dla chętnych, mamy uprawnienia)
Korzyść oraz bezpieczeństwo
2
Doradztwo biznesowe
Rozwijające się organizacje biznesowe dynamicznie ewoluują. Są narażone na problemy czy wyzwania wynikające z częstych zmian i konkurencji. Z drugiej strony dojrzałe organizacje popadają w rutynę, stagnację. Wszystko działa, lecz np. wyniki finansowe zaczynają spadać lub zwiększa się fluktuacja kadry, brakuje motywacji czy energii.
I wówczas zaczynają się próby kolejnych zmian. Zmiana bądź dodanie obowiązków, zatrudnienie dodatkowych osób, zwiększenie lub zmniejszenie premii to często zbyt mało. To tylko elementy większej całości. Wyzwanie pozostaje, a rozwiązania problemu wciąż brak.
Można i należy wejść głębiej. Wpływać na kulturę organizacyjną, motywację i sposób myślenia, wreszcie postawy tak menadżerów, jak i tzw. szeregowych pracowników. Wdrożyć w praktyce strategię rozwoju.
Tu właśnie jest pole do działania dla doradztwa biznesowego w zakresie zarządzania rozwojem i zasobami ludzkimi.
Wszelkie działania doradcze podejmowane przez Euronet zaczynamy od wnikliwego badania potrzeb, celów, faktów i nastrojów oraz specyfiki pracy i organizacji Klienta. Rozmawiamy, dyskutujemy, zadajemy pytania. Czyli dokonujemy diagnozy otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego Klienta. Odnajdujemy mocne strony, obszary do rozwoju, punkty zapalne i na podstawie wcześniej określonych celów proponujemy konkretne działania i sposoby ich wdrożenia tak, aby organizacja znów mogła dostać wiatru w żagle.
Wsparcie przepływu wiedzy ( tzw. uczące się organizacje)
Pomagamy, Wspieramy, Doradzamy
3
Doradztwo psychologiczne
Doradztwo psychologiczne to forma konkretnej pomocy psychologicznej, wsparcie w sytuacji trudnej, konfliktowej, problemu życiowego bądź zawodowego, gdy ktoś sam nie znajduje rozwiązania. Innymi słowy - napotkał przeszkodę, ścianę, której nie może ominąć.
Sesje doradztwa psychologicznego prowadzone są głównie dla osób bądź par i coraz częściej dla firm, zespołów, które napotkały problem, którego nie są w stanie rozwiązać w sposób dla siebie satysfakcjonujący bez pomocy z zewnątrz.
Co doradztwo daje?
Celem jest rozwiązanie sytuacji problemowej, tak aby przywrócić Klientowi poczucie bezpieczeństwa, sprawstwa i zaspokoić jego potrzeby psychologiczne.
Decyzje zawsze podejmuje Klient. Rolą psychologa jest doradzić, pokazać mocne i słabe strony rozwiązania, szanse i zagrożenia. Zapewnić komfort psychologiczny, wsparcie, często uśmiech. Pokazać, jak zamienić problem na szansę. Odnaleźć nową drogę lub pomóc wyprostować ścieżkę.
Podstawowe zasady pracy to: poufność, szacunek i dyskrecja – nie ma takiej możliwości, aby informacje, które nam powierzono, wydostały się poza gabinet psychologiczny.
Sesje doradztwa prowadzą doświadczeni psychologowie mający uprawnienia i kompetencje konieczne do tego typu pracy. Spełniają kilka dodatkowych warunków: są dyskretni, taktowni, otwarci na ludzi i niezwykle życzliwi oraz nie oceniają Klienta.
Sesje doradztwa prowadzimy w warszawskim gabinecie, opcjonalnie u klienta na terenie Warszawy i bliskich okolic.
Pomagamy m.in. w przypadkach:
problemów z komunikacją – zawodowych lub prywatnych, także w rodzinie
konfliktów (najczęściej przewlekłych lub gwałtownych)
zaburzonych relacji w związkach
nieradzenia sobie z kryzysem
rozpadu związku, rozwodu
wyznaczania ścieżek rozwojowych
wypalenia zawodowego
problemów okresu dojrzewania
braku asertywności
niedostatecznego indywidualnego stanu kompetencji miękkich
Klient przedstawia nam swój problem rozwojowy do rozwiązania. My staramy się znaleźć optymalny sposób na efektywną realizację. W praktyce wygląda to tak, iż bazując na określonych przez Klienta celach, dążąc do osiągnięcia oczekiwanych wyników, dostosowujemy metodykę i pomysły rozwiązań do specyfiki pracy danej organizacji, budżetu i grupy przyszłych uczestników. Tworzy to niepowtarzalne rozwiązanie przygotowane specjalnie dla danego Klienta, które po akceptacji realizujemy zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
Podczas pracy nad projektami szkoleniowymi zależy nam na jak najściślejszej współpracy z managerami i specjalistami naszego Klienta – wówczas projekt ma szansę w pełni być zgodny z celami i oczekiwaniami Klienta.
X
Trenerzy, zespół
Naszym ogromnym atutem jest zespół ludzi zmotywowanych, przygotowanych merytorycznie i metodycznie. Wszystkie nasze działania są nakierowane na realizację założonych celów szkoleniowych i osiągnięcie rezultatów, które przyniosą naszym Klientom praktyczną korzyść.
Trenerów do prowadzenia warsztatów/treningów dobieramy wyłącznie poprzez rekomendacje – czyli mamy pewność, że spełniają kryteria profesjonalizmu, są zmotywowani i bardzo życzliwi innym ludziom. Taki sposób doboru pozwala nam prowadzić szkolenia również w wielu obszarach rozwoju osobistego, czyli obszarach bardzo wrażliwych, delikatnych. Zawsze dobieramy osoby, które są w danej tematyce maksymalnie kompetentne.
X
Szkolenia i warsztaty
Cechują się przede wszystkim praktycznością, realizmem ćwiczeń i funkcjonalnością poznawanych technik. Uczestnicy po zakończeniu warsztatów mają nie tylko wiedzieć, ale przede wszystkim umieć zastosować nabyte kompetencje. Stosujemy całą gamę metod dydaktycznych, począwszy od instruktaży, poprzez symulacje, studia przypadków – aż po dramę.
X
Rozwój i doradztwo
Szkolenia czasem nie wystarczą, aby zrealizować cele Klienta, zapewnić korzyść. Należy wprowadzić dodatkowe działania, zapewnić wsparcie, doradztwo, opiekę, kampanię informacyjną.
Wówczas możemy zaoferować różnorodne działania rozwojowe i doradcze.
Aby dowiedzieć się więcej, przejdź do:
sekcji 2: Doradztwo biznesowe
sekcji 3: Doradztwo psychologiczne